Tämmöistä kokeilua tänään… 3D-kuvan tekeminen Facebookkiin 2. Tee tästä kuvasta toinen ns. syvyyskarttakuva. Syvyyskarttakuva on mustavalkoinen. Syvyyskarttakuvassa valkoinen on lähempänä ja musta kauimpana, harmaasävyt siinä välillä. 3. Nimeä tämä syvyyskarttakuva muuten samalla nimellä kuin alkuperäinen, mutta lisää nimen loppuun ”-depth” eli esimerkiksi ”kuva01.jpg” -> ”kuva01_depth.jpg”. 4. Lopuksi kuvat siirretään facebookin uutisiin, ne ei toimi kuvat …
Tag: facebook 3D
Uusimmat blogi kirjoitukset


